בנט ולפיד נפגשו למשך כשעתיים וחצי: "הייתה פגישה טובה"

איתי גדסי No Comments on בנט ולפיד נפגשו למשך כשעתיים וחצי: "הייתה פגישה טובה"

בתום פגישה שנמשכה כשעתיים וחצי מסרו השניים כי "הייתה פגישה טובה ותתקיים פגישה נוספת בקרוב" | רע"מ הודיעה: טרם החלטנו בנוגע להמלצה אצל הנשיא | גפני במתקפה על סמוטריץ': "יש כאלה שמנסים בכל מיני תירוצים לפגוע בעולם התורה ולהישאר עם סמלים שונים שאין להם ערך מעשי"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (מוצ"ש) נפגשו יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד ודנו באפשרויות להקמת ממשלה. בתום הפגישה שנמשכה כשעתיים וחצי, מסרו השניים כי "הייתה פגישה טובה ותתקיים פגישה נוספת בקרוב".

ראש הממשלה נתניהו התייחס אמש למצב הפוליטי בחגיגות המימונה בביתה של ח"כ אסנת מארק, ואמר כי "צריך עכשיו ממשלת ימין יציבה לאורך שנים שתדאג לכל אזרחי ישראל. זה מה שמתבקש כרגע ובעזרת השם נשיג את זה ואני מאמין שזה אפשרי".

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בניי גנץ שחרר גם הוא הצהרה פוליטית בחגיגות המימונה ואמר "מיום הבחירות אני עושה כל שביכולתי כדי שתקום ממשלה ישרה ויציבה. נלך עם מי שיושר בערכיו, נרחיק את מי שאינטרסים אישיים בליבו. אסון יקום עלינו אם תוקם ממשלת ימין קיצונית בראשות נתניהו, עם גורמים גזעניים, ללא איזון שישמור על טובת האזרחים".

בכירת מפלגת ימינה, ח"כ איילת שקד התייחסה למצב הפוליטי: "אנחנו מחויבים להקים ממשלה יציבה, אני יודעת שרבים מכם נתתם את קולכם למפלגה ונעשה הכול למנוע בחירות חמישיות".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' התחייב 'להפוך כל אבן' על מנת להקים ממשלת ימין יציבה: "הימים הקרובים הם גורליים. נהפוך כל אבן בתקופה הקרובה כדי להקים ממשלת ימין יציבה ללא שום שיתוף פעולה עם מפלגות תומכות טרור. אני מאמין שזה אפשרי ופועל כבר בכמה מישורים כדי להצליח בזה. יש מספיק נוסחאות שיאפשרו את זה. צריך רק שכולם ישימו בצד עניינים אישיים וישימו את טובתה של מדינת ישראל במרכז".

ב'כאן חדשות דווח' כי במפלגות החרדיות דחו בעת האחרונה הצעה להצטרף לממשלת 61 בראשות בנט בלי ישראל ביתנו ומרצ. החרדים סירבו והבהירו שלא ניתן לשבת עם לפיד בממשלה, גם כשהוא אינו עומד בראשה, מאחר שאין דרך להגיע להסכמות במצב כזה על חוקי הגיוס, גיור ופסקת ההתגברות.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני פתח הבוקר במתקפה על סמוטריץ' על גבי עיתון הבית 'יתד נאמן': "בדיוק כמו בתקופת הסיקריקים, גם היום יש כאלו שיגרמו לכך שתהיה ממשלה שחלקה הגדול אנטי דתיים או שתהיינה בחירות חמישיות במקום לשמר את עולם התורה. יש כאלה שמנסים בכל מיני תירוצים לפגוע בעולם התורה ולהישאר עם סמלים שונים שאין להם ערך מעשי".

בתוך כך, מפלגת רע"מ בראשותו של מנסור עבאס הודיעה אמש, כי נכון לעכשיו טרם החליטו האם ועל מי להמליץ אצל הנשיא להרכיב ממשלה.



0 תגובות